Detail pozice

Děkovná slova, foto šťastné rodiny od spokojeného klienta mne vždy utvrdí v tom, že jsem na správném místě.

Jsme Allianz Partners. Jsme tu, abychom pomáhali.

Allianz Partners je globální skupinou, která působí v 74 zemích a poskytuje inovativní pojistné a asistenční služby.
Lidé jsou základním kamenem každé úspěšné firmy. Za úspěch považujeme, když jako společnost táhnoucí za jeden provaz pomáháme mnoha lidem. Pomáhání je v naší DNA.

Chcete být součástí našeho týmu? Přidejte se k nám jako

Sympatická SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ

Do týmu mladých a pohodových účetních hledáme kolegu/kolegyni, který/á je již v této oblasti zkušený/á a řadí se mezi tzv. Samostatné účetní. Tým účetních vede Mirka Polakovičová, která pracuje v této firmě více než 10 let a má férový přístup ke všem, dokáže kdykoli poradit a je to šéfová, která je nejen skvělou kolegyní, ale i zkušeným mentorem. Celé finanční oddělení vede finanční ředitelka Vladimíra Psíková, která taktéž vždy ochotně pomůže.

Struktura finančního oddělení:
• Účetní oddělení
• Oddělení kontroly a plateb asistenčních událostí
• Controlling / reporting
• Produktová metodika
• Compliance / legal / risk

Jaké činnosti budete v rámci této pozice dělat?

• DPH – zpracování měsíčních daňových přiznání
• Majetek – dlouhodobý a drobný majetek – účtování, kontroly, inventury
• Fakturace – vystavování faktur, kontroly a účtování dohadných položek a časového rozlišení
• Příprava podkladů a spolupráce s auditory a daňovými poradci
• Spolupráce na implementaci skupinových projektů/nástrojů souvisejících se změnami ve finančních a účetních procesech
• Statistické výkazy – příprava, zpracování
• Účtování mezd – kooperace s externí mzdovou agenturou, účtování reálných mezd, dohadů atd.
• Měsíční a roční závěrky - závěrkové operace, spolupráce a příprava pro oddělení controllingu
• Organizační složka Slovensko – částečné účtování a příprava podkladů pro daňové přiznání (DPPO)

Očekáváme...

• min. SŠ vzdělání (ideálně ekonomického zaměření)
• alespoň 3 roky zkušeností v účetnictví (nejlépe v mezinárodní společnosti)
• AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni
• znalost práce v SAP - VÝHODOU
• znalost pojišťovnictví – VÝHODOU
• znalost IFRS - VÝHODOU
• schopnost pracovat s MS Office na uživatelské úrovni
• smysl pro pečlivost, spolehlivost, dodržování termínů, týmovost, aj.

A co Vám za toto nabídneme my?

  • děláme práci, která nám dává smysl a její výsledky uspokojení,
  • komunikujeme neformálně a přátelsky v týmu i mimo něj, je tu i dost legrace,
  • nabízíme práci na plný úvazek s nástupem ideálně k začátku března a dobou neurčitou
  • nabízíme atraktivní mzdové ohodnocení a bonus 12,5% ročně,
  • chceme, abyste volný čas užíval/a naplno, a proto nabízíme systém Cafeterie – příspěvek na volnočasové aktivity (divadlo, kino, fitness, lékárna aj.) ve výši 750,- Kč měsíčně (9.000,- Kč ročně),
  • s plným žaludkem se pracuje hned příjemněji, a tak dostanete stravenky ve výši 100,- Kč za odpracovaný den,
  • k Vašemu fit stylu přispěje i Multisport kartička,
  • nabízíme 5 týdnů dovolené, tedy 1 týden dovolené navíc,
  • abychom nestagnovali, máme i pravidelné kurzy angličtiny přímo na pracovišti,
  • myslíme i na naše stáří a přispíváme na penzijní připojištění
  • slevu na pojistné produkty Allianz pojišťovny.

Nástup: ideálně v březnu

Místo pracoviště: Praha 7 - Holešovice - výborná dostupnost (metro, tramvaj, bus)

Kontakt

Allianz Partners
Lucie Fialová
Jankovcova 1596/14b
170 00  Praha 7-Holešovice
Česká republika