Senior účetní – zúročte vaše zkušenosti v Allianz Partners

Jsme Allianz Partners. Jsme tu, abychom pomáhali.

Působíme v 74 zemích, kde poskytujeme inovativní pojistné a asistenční služby. Pomoc ostatním je zakořeněná v naší DNA.

Chcete být součástí našeho týmu? Přidejte se k nám!

Proč vás potřebujeme?

  • Hledáme zkušeného člověka, který si už v účetnictví něčím prošel a jen tak něco ho nezaskočí
  • Chceme někoho, kdo rutinní věci zvládne levou zadní a u nových věcí ví, kudykam
  • Věříme, že najdeme nového, fajn kolegu, který posune celý tým o kus dál

Co bude náplní vaší práce?

  • Celkové vedení finančního účetnictví včetně zpracování faktur, platebních příkazů a měsíčních daňových přiznání
  • Spolu s 5členným týmem budete kooperovat na měsíčních, čtvrtletních a roční závěrkách
  • Příprava podkladů pro audity a finanční úřad a spolupráce s externí agenturou při vyúčtování mezd
  • Sem tam bude potřeba zpracovat statistiku či výkaz pro interní účely

Jak jsme si vás vysnili?

  • Máte bohaté zkušenosti s vedením účetnictví a víceletou praxi na obdobné pozici ideálně v mezinárodní společnosti (angličtina se bude hodit)
  • Jste zvyklí pracovat v systému SAP
  • Ovládáte Word i Excel na uživatelské úrovni – nebojte se, žádná makra po vás chtít nebudeme
  • Angličtinu používáte aktivně alespoň na úrovni B1, aby šla komunikace s kolegy ze zahraničních poboček hladce
  • Jste parťák, který umí pracovat samostatně, ale také táhne s týmem za jeden provaz – navzájem si pomáháme a podporujeme se
  • Baví vás práce s čísly, svěřené úkoly zpracováváte pečlivě a za svou práci umíte převzít zodpovědnost
  • Multitasking vám nedělá problém a z míry vás nevyvede ani období závěrek, které prostě přináší trochu více stresu

A co vám za to nabízíme my?

  • Přátelský tým kolegů
  • Zázemí silné mezinárodní značky a možnost rozšířit si obzory z oblasti pojišťovnictví
  • Firmu o cca 150 lidech, kde je běžné potkávat se s generálním ředitelem
  • Atraktivní mzdové ohodnocení a roční bonus ve výši až 12,5 % z objemu hrubé roční mzdy
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sickdays za rok pro dny, kdy se necítíte zcela fit
  • Stravenkový paušál v hodnotě 75 Kč v čistém za každý odpracovaný den přímo do mzdy
  • Příspěvek do Cafeterie v hodnotě 750 Kč/měsíc (lze čerpat na Multisport, kino, v lékárně, na kulturní akce...)
  • Myslíme také na stáří a nabízíme příspěvek ve výši 2 % z vaší hrubé mzdy na penzijní připojištění
  • Slevy na pojistné produkty od Allianz (cestovní pojištění, pojištění domácnosti, autopojištění..)
  • Společné teambuildingy, ať už celofiremní či týmové
  • Příjemné kanceláře v pražských Holešovicích a výbornou kávu :)
  • A kdyby vám to vyhovovalo, tak klidně spolupráci na IČO.

Nástup: Dle dohody

Pokud vás pozice zaujala, neváhejte mi zaslat vaše CV společně s pár řádky, proč si myslíte, že jste pro pozici ten pravý kandidát či kandidátka. Brzy se vám ozvu a společně se sejdeme nad šálkem dobré kávy u nás ve společnosti.

S kým budete v kontaktu?

Kateřina Vršecká
HR Specialista

Podobná volná místa

Nastavení cookies